daphnesmomm Meri3220 ben de forumda çiğ salam başlığını görünce yazmak istedim,ben de az önce çok canım çektiği için birkaç tane çiğ salam yedim,ama çok pişman oldum🥺 herhangi bir sorun yaşamadınız umarım
Meri3220 Deletedmom727271 yok yaa bugün yedim sadece hergün evde bulunan bişey bile değil. Ama tedirgin oldum işte 🤗
Meri3220 daphnesmomm yok canım yaşamadım çok şükür hergün hergün yemediğin sürece bir sıkıntı olmuyormuş ya yiyen de var salam sosis yemeyen de. İnsan tedirgin oluyor da çok şükür bişey olmadı için rahat olsun canın çekmiş sonuçta
daphnesmomm Meri3220 çok teşekkür ederim,markette görünce acayip canım çekti,normalde yüzüne bakmayacağım bi şey😌