Zulfiyee Ben 20 hafta 2 gunluk kiz bebege hamileyim sol tarafim batiyo yurudukce kasigima biseyle vuruyorlar bastiriyorlar sanki 1 haftadir oldu muayenelerde bebegin iyi oldugunu soylediler neden oluyorki
Gokce92 Zulfiyee idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Doktorun tahlil isteyecektir. Bol bol su ic canim gecmis olsun
Zulfiyee Gokce92 tesekkur ederim ama sag tarafimda hicbisey yok solda ayagimin ustune bastikca sanki biseyler kasigima bastiriyolar gibi canim yaniyo bazen agri bacagima vuruyo