1234seda biri şey yazmıştı bisürü bişey verdim hemşirelere tek kat giydirmişler falan Pek kat kat giydirmiyorlar sanırım ama siz bebekle hastaneden çıkarken zaten battaniye olacak tek kat kıyafet kundaklık İnce olan o şey , Bide varsa örgü yapmışsanız bitane de Ceket giydirin yeterli bence zaten fazla bile olur