Sadriye35 Kızlar 22. Haftaya girdim son iki haftadır vajinada iğne batması gibi ağrım oluyor sürekli gün içinde devam eden bir batma hissi kasiklarimda böyle uyuşma gibi ağrı oluyor yaşayan var mi neden olur
ElviraBeks Sadriye35 benim hem vajinamda hem de göbek deliğimde sanki iğne batıyor bıçak saplanıyor gibi…bende 19 haftalığım… kan sonuçların çıktı mı?
asliu_ Sadriye35 ben de 21. Haftadayim aynisi oluyor bende de bicak gibi saplaniyor sanki bol su icmeye çalışıyorum insallah bir sorun olmaz 🥺
Sadriye35 ElviraBeks kan sonucunda sadece demir eksikliği çıktı ama 10 gün önce idrar yolu enfeksiyonu vardı onun için toz İlaç verdi doktor geçti sanmıştım ama geçmedi galiba cuma idrar verdim tekrar daha çıkmadı sonucu pazartesi belli olcak
Maryk Sadriye35 Bende aynı haftadayım canım ,benimde bebek haraket ettikçe özellikle karnımdan vajinama doğru bi acı oluyor.Ama bende mantar var. fitil ve krem kullanıyorum ondan mı yoksa rahim genişliyor diye mi anlam veremiyorum 😕
Sadriye35 Maryk aynen canim ben de düşünyorum normal mi böyle olması bilemiyorum hareket ettiğinde de canım yanyo bazen kasiklarimda hareketini hissediyorum ilk gebelik olunca ne olduğunu anlamak çok zormuş cidden
Maryk Sadriye35 Evet canım insan hep tedirgin oluyor.Bebeğin baş aşağıda bide benim oda etki ediyor sanırım.Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah