Karelinannesi Kızlar 14.02.22 de covid oldum hala işsizlik maaşı yatmadı size ne zaman yattı acaba ? O para yattığı zaman çalıştığım yerden maaş kesilecek yani yatan miktar kadar eksik verilecek ama hala yatan birşey yok