Merhaba kızlar 22.haftadayım ilk hamileliğim 19.haftadan beri hissediyorum hareketini 3 4 gün falan gayet güzel hissettim 2 3 gündür hareketinde azalma ve yavaşlama var sağlık ocağına gidip dün kalp atışınıda dinledim ama hala hareketler aynı normal mi bu haftalarda