Karelinannesi Minigim38 valla canım normalde kışın kazak giymeyen ben kat kat giyiyorum yine üşüyorum yani gebelikte normal bu durum
44Gamze44 Minigim38 8 haftaligim asla ısınamıyorum. Su an bile insanlar incecik geziyor is yerinde ben montla oturuyorum 😂
ilknuuurr1 Minigim38 bir bana mı ateş basıyor 37 haftam ama hiç usudugumu hissetmiyorum vücuduma ateşler basıyor 🥴🥵