Cgdm-altnkr Merhabalar. 🌸 19+2 haftalık bebeğim dün gece asla uyuyamadım 😬 2.hamileliğim oysa ama karnımın içi sanki böyle geriliyomuş gibi agırdı ve sağ kasıgım cok agırdı hiçte uyuyamadım bu yüzden.. Neden olabilir ya artık uykular haram olcak galiba 😟
NiceNice Cgdm-altnkr canım giydiğim kıyafetin bel lastiğine bir kontrol et bazen bende de oluyor bakıyorum lastik ağrı ve daralma yapıyor değiştiriyorum hemen…
Cgdm-altnkr NiceNice pijamalarım genelde boldur canım. Bu böyle karnımın içinden gelen Bi acı özellikle saga sola yatınca cok fazla oldu.