Merhaba Kızlar kafamı çok karıştırdılar 3 aylıkken erkeğe benziyor dedi özel hastane bana net birşey demedi 18 haftalıkta devlette kız dedi 21 haftalık oldum dün detaylı ultrasonum vardı devlette bu seferde erkek dedi detaylı ultrasona güveniyim mi bilmiyorum kızada erkeğede hevesimi kaçırdılar aranızda böyle birşey yaşayan oldu mu?🙄