Cansuada24 hiç ağrım olmadı desem yalan olur. Nasıl tarif edilir bilmiyorum ama ağrı değil sedyeden odaya gelirken tümsek yerlere denk gelip sedye hareket edince acılarım çok oldu. Yatağa koyarken de acı hissettim. Ama yatakta acı hissetmedim. Sadece öksürürken gülerken acı hissettim. Dayanılmaz bir acı ağrı değil. Ayağa kalkarken de eşime bütün gücümü verdiğim için hiç ağrım olmadı. Yani ben öyle aşırı ağrı acı hissetmedim. Arkadaşıma sezaryen olacam deyince o günlerce ağrı kesici yaptırdım ben demişti ama ben parol bile doğru kullanmadım