Betulsen34
Canım benim 24 ve 25.ci haftalarımda dediğin yer o kadar çok ağrıyordu ki ağrıdan yatamıyordum biraz uyusam bile ağlaya inleye uyanıyordum dayanamadım doktoruma gittim çünkü çok fazla ağrım vardı doktorum rahim büyüyor büyüdükçe baskı yapıyor alış daha çok ağrıcak dedi korkulacak bişey yokmuş . Şimdi ise 26 haftalığım ara ara ağrı vuruyor geçen ve ondan önceki hafta herhalde sağ kalçam çıktı benim diye düşündüm durdum 🥺