Bugün çatı muayenesi oldum doktor catimin dar ve basık olduğunu söyledi ama yinede normal doğum için beklyelim bakalım dedi merak ediyorum çatısı dar olup normal doğum yapan var mı aramızda lütfen yazarsınız çok sevinirim 37+6 oldum bugün nstde sancılar çıktı fakat düzensiz