Eshsgjakkizimz Kızlar 16 haftalk gebegim yirmilk dişim kırık ve kokulu ve agrili kadin dogum doktorum cektirebilirsin dedi benim gibi olup bu sorunu yaşayan var mi ve tedavi olan var mi aldirmak mi yoksa aldirmamak mi iyi ? 😕
Kader_0665 Eshsgjakkizimz benimde yirmilik dişim çok ağrıyordu doktorum cektirebilirsin dedi ben 14 haftalıkken çektirdim ..şuan 27 haftalık oldum bi sıkıntı yaşamadım..normalde hamileliğin 3. Ayı ile 6.ayi arası cekilebilir ..cektirmeden önce üç gün agumentin kullanmamı istedi doktorum çektirip kurtuldum ağrısından..
Neslikra06 Kader_0665 iltihaplı olduğunu nasıl anladı doktor peki benimde çok ağrıyor beynim zonkluyor resmen 31 haftalığım nasıl bi yol izlemem gerek once kadındoğumamı gideyim
Kader_0665 Neslikra06 iltihaplı diş çok ağrı yapar..Ben öncelikle kadın doğum doktoruma danıştım sonra dış doktoruna gittim dişi gördükten sonra agumentin yazdı kullanıp çektirdim..Ama sizin haftaniz baya ilerlemiş erken doğum riskinden dolayı çekmezler sanırım
Neslikra06 Kader_0665 benimki iltihaplı o zaman acayip zonkluyor yarın bi gideceğim belki antibiyotik iltihabı tedavi ederse ağrı biraz kesilir