Haticerbass Merhaba kızlar kan uyuşmazlığı olup da özelde doğum yapanlara sorum, doğumda tekrardan bu iğneyi yapıyorlarmış ekstra iğne için sizden fiyat talep ettimi hastaneniz ?
gulsumm1 Haticerbass aynı şeyi bende yaşıyorum ama mor reçete ile verirse doktor uyguna alınır birde şu ver bebek sizden alırsa zaten yapmazlar babadan alırsa yapılır
Haticerbass gulsumm1 birdaki hamilelik için doğumda yapıcaz kesin dedi doktor bana öyle biliyorum, 28 de oldum 1200 fiyat çıkardılar fazla geldi devlet de gidip oldum ama şimdi doğumda mecbur yapılırsa zaten doğum fiyatları arttı birde iğne fiyatı derlerse çok olucak 😑
gulsumm1 Haticerbass ama benim bildiğim bebek senden alırsa yapmaya gerek yok diye biliyorum doktorum demişti babadan alırsa yapılır doktorunuza mor reçete ile yazmasını isteyin o zaman daha uygun oluyor