1oguzannesi Kendi sancımda bile ölüyorum sandım suni ne kadar kötü olablir ki 🤦🏻♀️ kendi sancımız yavaş yavş başlayıp son saatlerde artıyor,suniyi bi anda veriyorlar hazır değilken ondan olablir.Arkdasm doğum yaptı suni sancıyla geçenlerde hiç hissetmedm hafif ağrıydı diyor,dedm ben öldüm sen nasıl hissetmedn 😀 Haftalarımız aynı,Rabbim hayırlı doğumlar eylesin🤗