_almirasmom canım 3.5 haftalık cok erken bi süreç. Erken öğrenmişsin. Allah korusun bazen kimyasal gebelik olabiliyor kişide bunu hiç farketmiyor. Beta hcg ölcümü yaptırdın mı? Doktora gitme sürecin icin henüz erken sanırım. Kese görünmeyebilir gebelik varsa bile. Sağlıksız bi gebelikse zaten normal adet görürsün. Temennim herşeyin güzel olması. Canını sıkıp moralini şimdiden hiç bozma🌸