merhaba kızlar dün çarşıya çıkmıştım .. bizim burda çim alan vardı yakın olur diye orda geçtim.. ayağımda hafif dolgulu spor ayakkabısı vardı ..
çim alanda çukura denk geldi ayağım burkuldu ve diz üstü düştüm ama çim alana.. dizim çamur oldu .. ayak bileğim acımadı ya da karnıma filan birşey olmadı ama dizim acıdı..eşimde belinden ameliyat olmuştu bulunduğum yer hastanemize çok uzak tek gidemem diye haftaya normal kontrolüm var gideceğiz .. bebeğime birşey olmamıştır değil mi tedirginim dünden beri..