Kızlar az önce markete gittik eşimle, inanılmaz bi kuyruk vardı eşim dedi ki kalabalık heralde başka markete gidelim başka bi yere gittik yine kuyruk var eşimde arabadan inip markette çalışan kıza sordu bu ne kuyruğu diye kızda abi yağ kuyruğu var zam gelicek ülkede yağ kalmayacak felan gibisinden bişeyler söyledi biz o sırayı beklememek için yine başka bi markete gittik ama yine ve yine sıra vardı artık mecbur girip alışverişimizi yaptık ama zamlı fiyatlardan aldık her şeyi ayrıca markette 1 tane bile sıvı yağ kalmamıştı gözlerime inanamadım gerçekten neler oluyo böyle🤷🏻♀️