izobellaaa-_- Ben 5. Aya kadar kilosunu boyunu hiç takip bile etmedim doktor hep normal iyi gidiyor dedi gerisi önemli olmadı benim için herkesin bünyesi gelişimi farklıdır , daha çok küçük 2 aylık 😅 şimdiden bunları düşünmeyin bence doktor iyi gidiyorsa gelişimi gerisi önemli değil çok erken daha bu sorular içim 😅