Zehraok 37 den sonrası zorunlu doğum izni kullanıyorsunuz çalışır yada çalışamaz gibi bir rapor alınmıyor . Zaten resmî doğum izninde olacaksınız doğumdan sonraki izniniz başlayacak doğum dan sonra da . Siz özelde çalışıyorsanız iş göremezlik maaşı gibi bir durumu nedir ne değildir bilmiyorum ama .