sunaolmez 29 haftalık hamileyim kan tahlili yaptırdım demir ve B12 çok düşük çıktı doktorum iğne verdi kullanan varmı acaba biraz korktum bebeğe bı zarari olur mu
Nilufar_1996 Ben kullandım kullanmamak zarar verir b 12 kullan düşük olması iyi birşey değil. Ben haftada bir alıyordum iğneyi Zaten bir gram
Nilufar_1996 sunaolmez yok canım sorun yok doğdu oğlum. Senin depolar boşalir bebek her türlü senden alır yerini doldurman lazım. Çok unutkan olmuştum ben B12 düşük diye