Ydnhld Kızlar 34 haftalık olduk gören karnın aşşaya inmiş diyo. Böyle olupta erken doğum yapan oldu mu , yoksa normal mi yavaş yavaş aşşaya inmesi.
kckelf123 Ydnhld canım geçen bi arkadaşım la konuştuk suyu azaldığı için aşşağı inmiş bebek erken doğum yaptı. Bi hastaneye git istersen
Tazeanne0134 Ydnhld canım benim göbeğim hep aşağıda mesela çok şükür bi sorun yaşamadım oğlum 39+5de doğdu şimdi 27+5 haftalık hamileyim çok şükür bunda da bi sorun yok şimdilik doğum yaklaştığı için göbeğin aşağı iniyor bebeğinde ve sende öyle bi risk yoksa korkma bişe olmaz Allah’ın izniyle
Mihriballim 34+3 benimde karnım epey indi bel oyuntum belli oldu kaburgalarimi elleyebiliyorum doktorum normal bebek kanala yerleşmeye başlıyor demişti