DilanAlkan Kizlar 38+2 olduk. Hurma yiyorum, ananas yiyorum, acting labor yapıyorum pilates topunda zıplıyorum ve arada da yürüyüş yapıyorum. Karnım daha inmemiş gören büyüklerimiz daha inmemis senin 10-15 günün var diyor dogruuu muuu 😩😩😩
Zehra9616 DilanAlkan herkeste karin dusmez cnm uydurmasinlar gorenler herkesi dinleme onuda stres yapma bende 38+6 yim hala gelmedi ve 2 cm acilmamda var oyuzden sal akisina bebegin hazir olmadan gelmicek sen ne yaparsan yap 😊
semakulekci DilanAlkan Benim karnım düştü de nolduu ne gelen var ne giden geçen gün yumuşama vardı açılma olur diye ümitlendik şimdi gram açılmam yok 🙄 belirtide yok
DilanAlkan papatya981 çünkü kilosu var bayağı ve karnım cok sertleşti bacaklarim agriyor tasimakta cok zorlanıyorum
DilanAlkan Zehra9616 Masallah Allahim esirgesiiin canim seninkini benim Karnim cok sertlesti bide çok çok hareketli hic durmayinca hareketleride sert olunca bi an sabirsizlasiyor insan
Zehra9616 DilanAlkan ayni emin ol bide benim 2. Geliyo ona ragmen sancim yok mesela acele etme senin karnindaki 1 gunu dunyada 100 gune bedel o hazir hissettiginde kendi gelicektir en guzel sekilde hic dusunme sen