Ya bu spinalden neden korkutuyorsunuz anlamıyorum daha doğum yapacak bir sürü anne var saçma sapan yazılar okuyorum 11 gün önce ben spinal sezeryan oldum inanın iğnesini gram hisetmedim çünkü iğnesi yapılmadan solüsyon sürülüyor ve o bölge buz gibi oluyor yani anestezi uzmanı bitti demese bilmiycem yapıldığını ben ki iğneden çok korkan bir insanım ama gerçekten gram acı vs hiç olmadı . Hani diyorlar ya his oluyor amelyatta diye bende oda olmadı gerçekten tüm samimiyetimle söylüyorum rahat olun ve sona odaklanın 🙏🙏 hepinize hayırlı doğumlar hanımlar 💗❣️🙏