Seliinnn ben kaldım canım eşim rahatsızlanmıştı hatta tam 22 günlüktük 😅. Eşim hastanedeydi. Ben tek kaldım evde. Ha biraz zorlandım çünkü benim kızım meme+ mama alıyor. Memeden sonra mamayı elim hazırlıyordu. Ben hazırkayınca kızım durmadı bi tık fazla ağladı o kadar yani üstesinden gelinmeyecek bir durum değil kuzum yaparsın.