A_yca 4+4 üz. Bel ağrım çok fazla🥺 normal mi sizce tutuluyor bide belim garip bir şekilde 🙄 Birde keseyi bu kadar erken gördüm ben hep 5. Haftada sanıyordum 🥰🤲🏻❤️