_SLNPSHR_ Kızlar benim ufak vardı 2 taraftada siringayla bosaltildi 2 kez ama yine de şişlikler var küçükte olsa yine de var. Olanlar varsa nasıl bir yol izlendi? Bu arada 35.haftamdayim