izobellaaa-_- Genelde kese yuvarlak olunca kız diyorlar herkes kız diyor benim canım hep çikolata vs çekiyor bu tatlı tuzlu hurafeleri doğru mu ilk gebeliğim herşeyi çok merak ediyorum 😸🥲
ilaydaelcinn_1 izobellaaa-_- alakası yok kuzum canım sürekli tatlı şeyler istiyor , arada tuzlu ekşi yediğim de oluyor ve güzeller güzeliii kızımı bekliyorum 🧚🏻♀️💜
Mizgin09 izobellaaa-_- 2 kızım irmik tatlısı baklava ve hurma yedim yani ye tatlıyı getir hakkıyı yalan bence şuan 14 haftalığım acı limon turşu yiyorum cinsiyet belli değil tatlıdan tiksindim
SIDDIKA izobellaaa-_- 3 oğlumda da tatlı da yedim limonu sıkıp içtiğimi bilirim şimdi dördüncüyu bekliyorum yine aynı ne baldan vazgeçtim nede limonlu dondurmadan yani hurafe bencede 🤣🤣
izobellaaa-_- ilaydaelcinn_1 off bide ben öğrenseydim daha benim ki 8 -9 haftalık 🥲🥲 hayırlısı ile inşallahh
ilaydaelcinn_1 izobellaaa-_- benim ilk tahminim 13.haftada yapıldı ama tahmin de denemez, kesindi yani belliydi kuzum 🙈
Mizgin09 Ozge içimi erittin turşu deyince deli gibi turşu aşeriyom ama cinsiyet belli değil halen bende 14 haftalığım
Mizgin09 izobellaaa-_- ben kızımda kızartma yedim özellikle kırmızı biber kızartması tatlı olanlardan rabbim herkezin gönlüne göre versin inşallah
eylulummmm @izobellaaa-_- valla ben hiç tatlı şeyleri yiyemiyorum hep tuzlu ekşi şeyler istiyo canım tatlı çikolata diyince bile midem bulaniyo oğlum olcak inşallah :) kesen fasulye şeklindeydi keseyle bir alakasi var mi bilmiyorum ama
ilaydaelcinn_1 izobellaaa-_- Bu bebemin 11 haftalık görüntüsü 😍🍃 Fasulye oğlu fasulye olan keseme bi bakııın 😂 sonuç kıııızzz 🧚🏼♀️💜
SIDDIKA izobellaaa-_- Bunu çözemedik artık doğunca gorcez pek utangaç çıktı her gidişimizde popisini dönüyor babamız da meraktan çatladı kız derlermi😂😂 diye son 24 günümüz görünüyo uygulamaya göre bakalım hayırlısı
izobellaaa-_- ilaydaelcinn_1 evet aynı oğlan benim de tam tersi yusyuvarlaak ama bende kız geçiyor içimden öyle hissediyorum ❣️❣️
Busra_05 izobellaaa-_- valla benim çok ekşili şeyler istiyordu turşu özellikle şimdi turşu yu goresim yok tatlı ya döndüm ne olur bilmiyorum artık 🤣
Ays_cskn izobellaaa-_- normalde asermeyi abarti bulurdum oglumda hic olmadigi icim simdi daha iyi anladim pirasa limonlu limonlu ki pirasa sevmeyen biriydim eksi turu daha ilgimi cekiyor suan 8+5 haftaligiz😁😁😁😂
izobellaaa-_- Ays_cskn bende tatlı aklıma gelmezdi sabah kalktım bide ne göreyim kendimi sabah kahvaltısında sıcak çikolata yerken buldum 🤦🏻♀️😂