13 haftalıkken bindim ben de doktorun bi sıkıntı görmüyorsa düşük riskin de yoksa bi sakınca yok
Uçakta bebek basınçtan etkilenebilir bunun için de bindiğin andan indiğin ana kadar hep sakız çiğne dedi doktorum basınca karşı ben de öyle yaptım hiç bir sıkıntı olmadı