Dün gece kasigimda agrim vardi bacagima vuran doktora gittik nst ye bagladi 8 tane sancimin oldugunu muane etmesi gerektigini soyledi ve açılmam olmadığını varsa 1 cm oldugunu gidip yarin tekrar gelmemi söyledi birazdan tekrar gidicem sizce ne olur sizce suan cok agrim yok 34 haftalığım usg de 36 haftalik gozukuyor 2800 kg