Umudum03 Kızlar Merhaba 👋🏻 Buradaki doğum hikayelerinin hepsini okudum . Acaba yazabilecek miyim diye düşünmedim değil . Doğum nasıl başlayacak ? Beni neler bekliyor? Eşim yanımda olabilecek mi ? Kafamda bir sürü soru vardı . Neyse Doğum hikayeme geçmek istiyorum . 13 ağustos sabah 5 civarı nişanım geldi. Panik atak olduğum İçin elim ayağım birbirine dolaştı tabi. Hemen gidip duş aldım . Evin içinde dört dönüyorum . Zaman geçmek bilmiyorum ağırlarımın gelmesini bekliyorum. Ama ne gelen var ne giden 😃 saat 10 oldu eşimi uyandırdım . Kahvaltımızı yaptık düştük yola 🙄 ki şimdiki aklım olsaydı düşmezdim 🤦🏼♀️🙄😄 14.00 gibi yatışım yapıldı . 2 cm açıklıkla . Suni sancı verdiler 😬 ama yok böyle bir ağrı 🙄 akşam 23.08 de de meleğime kavuştum . Kucağıma aldıktan spnra bütün çektiğim ağrılar kalboldu. Ama size tavsiyem sancınızı evde çekin . Suni sancı berbat birşey . hepiniz sağlıçakla bebişlerinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏😍♥️
Umudum03 Zhrnc zor birşey ne yalan söylym ama Rabbim öyle bir sabır güç veriyor ki biran da gelip geçecek . Strese girme dua et bol bol 🙏😍
Umudum03 Zhrnc yaa şaka yapıyorum.😁 Sen dua et . Rabbim yoluna koyar elbet . Kimler kimler doğuruyor sen mi doğuramayacaksın. Bak en başından beri kendimi öyle motive ettim . Elbet çıkacak dedim . Herkes yapabiliyorsa bende yaparım dedim ve yaptım da 😁🤣