Tahmini mayısta doğacak diye bende battaniyeli takıma gerek duymadım bi 5 li bi üçlü takım aldım ki 5linin icinde mama önlüğünü de sayıyorlar 🤦🏻♀️ iki tane takım almış gibi bişey oldum 😅 illa biseye sarmak gerekirse muslin beze sararım diye.düşündüm antep de mayıs sıcağında çocuğu battaniyeye saramam diye düşündüm 🤔