Gunayaltundas ıns bebegınız vardır canım ama bu tek basınıza verecegınız bır karar degıl burda ne kocalar gorduk cocugu ıstemeyen neler yapan ve esınız de hazır degılmıs .. Eger hamıle degılsenız esınızle beraber ısteyın ve hamıle kalın ortak karar olmalı ... Ayrıca bızım ınsanlarımız zaten herseyde uzmandır doktor normal demısse dogrudur bebek dusurdugunuzu anlardı emın olun sıkıntı yapmayın .. Annenıze teyzenıze bakmayın yanılmıslardır ..