iremakpinar38 Kızlar sizlerde bbenim gibi mecburen aile büyüklerinin isiminden koymak zorunda kaldınız mı , kızımın ismi Hatice Ravza 😍♥️
MerveeD iremakpinar38 kayınvalıdem ler le aram cok cok ıyı maşallah ona rağmen her seferinde ben çocugum olursa eski isim koymam derdim nişanlıyken ve isimleride xok eski degıl ona ragmen koymayacagız ilk torunları olacak ama ölen kızları var ismi Feyza ben kendi isteğim ile o ismi koymak istedim kayınvalidem içinde başka isim var ise onu koy bak koymak zorunda degılsın fılan dedı esim de aynı şekilde başka birsey de istyr san onu koyabilirsin dedı ama ben Begendıgım ıcın koyacagım ınsallah
Deletedmom73711 iremakpinar38 Hayır, asla.😂 Çok istiyorlarsa kendileri doğurup kendi isimlerini koysun, işim olmaz hele de zorla bir Allah’ın kulu bir şey yaptıramaz bana.🤓