iremakpinar38 Kızlar ne zaman başladınız hazırlıga ? Biz 20 hafta 2 günlüğüz ve bütün hazırlıklarımız tamam , hastane süsüne kadar . Sizce erken mi 🥰🥰🥰
ebru2871 iremakpinar38 ben cinsiyeti belli olmadan bi kaç ürün aldım 22 haftalıkken arabası ve beşiğini aldım 2 hafta sonra da biberon emzik falan alıcam sonrasında geri kalanı alıcam çok eksikler oluyor maddi durumun iyi ise 7 aylıkken de alabilirsin ama maddi durumun ortaysa erkenden yapmakta fayda var çünkü eksikler bitmiyo ve fiyat olarakta pek uygun olmuyo herşeyi bi anda alamıyorsun
AysunUgur iremakpinar38 bende o haftalarda çoğu alışverişi tamamlamıştım canım 🌸 dün en son bebek arabamız geldi ☺️ Son ana bırakmayı hiç sevmiyorum, stres oluyorum bidaha, yetişmez korkusuyla 😅
Gorkemm iremakpinar38 ben 25. Haftaya kadar hiçbir şey almadım sonra baktım abim patik almış ay dedim ilk eşyası sonra dank etti ben hiçbir şey almadım ya diye şimdi ufak ufak başladım hala hiçbir şeyi tam değil ama olsun yavaş yavaş alıyorum 😍😍😂😂 ilk aldığımda bezle ıslak mendil oldu 😂