Ayp_happy bende bu ay sonunda kısmetse uçağa bineceğim 25. Haftamda doktoruma sorduğumda hamileleiğimin ilerleyişinde bir sıkıntı olmadığı için Nisan sonunda bile binebilirsin son ay önermiyorum basınç iniş kalkışta ne olur ne olmaz doğurabilirsin demişti bir tek rapor alacağım 10 gün sonra gittiğimde çünkü 30. Haftama denk geliyor hemen hemen uçuş raporsuz almıyorlar