Happyelf benim çok başta çıktı kan tahlili vermiştim 2 aylık hamileyken orda sınırdan 6 7 değer yüksek ciknca şeker ölçüm cihazıyla bir süre kontrl ettik açlık tokluk o şekil çıktı çok yüksek degldi ama ilerde bebek büyüdükçe hormonlardan dolayı yükselebilir dedi doktor. Ne demek rica ederim 🌺🥰