Aysee10 Ozgamzeoz değerleriniz normal görünüyor . Fsh 10 dan sonra sorun oluyor ama burda prolaktini göremedim
Ozgamzeoz Aysee10 ya dün doktora gittim doktor ne istiyorsun dedi hormon testi dedim hangi hormonlarına baktırcan dedi bende bilmiyordum yanımda bir kız var oda hormonuna baktırmaya gelmiş o verdi isimilerini yani ben bu kadar az olacağını tahmin etmemiştim
Aysee10 Ozgamzeoz evet tsh ve amh da bakıyorlar aslında size sorması da garip doktorun zaten bunları biliyor olması gerekir.
Melek2424 Ozgamzeoz ben bu değerdeyken ilaça başladım doktor bebek düşünürsan iki buçuk üç olması lazım dedi guatırın