Ebru_3804 o doktor kadın doğumunun baş doktoru sikayetten birşey olacagını sanmıyorum 2 kere bende ona gttim gebe kalamıyordum hiç ilgilenmedi aylardır deniyorum gebelik olmuyor dedim git tüp bebek yaptır ozaman dedi 1,5 yıllık evliydim tüp bebek yaparlarmı hiç sorunumda yoktu basından attı hemen. O günden sonra tovbe ettim gitmeye şükür kendiliğinden hamile kaldım Allah düşürmesin bunların eline