Merveymen50 Artık rahatsız oluyorum öksürük ve hafif balgam var doktoruma söylediğimde bişi yapamaıcamızı bol bol bal ye demesne rağmen geçmedi aralık ayında corona oldum ondan sonra bende bi öksürük kalmadı nolur bana yardım edin bu arada 11 haftalık hamileyim
elfkara 1 kaşık bal 1 tatli kaşığı toz zencefil alın karıştırın macun gibi olacak şekilde yiyin Her gün keser Pekmeze bal damlatin yiyin