68Tazeanne sendekimsinnn dün ikili tarama testinde doktor cinsiyet tahmini yaptı 12+1 haftalık şuan Erkek dedi bakalım
ikicocuklubiranne sendekimsinnn her ikisi de 😬 oğluma hamileyken etrafımda hep erkek bekleyenleri görüyordum doğmaya bir başladılar yarısı kız 😅 hamileyim ama bebiş küçük daha cinsiyeti bilmiyoruz heniz ☺️
sendekimsinnn Zehra9616 bende öyle görüypdum ama bugünlerde instegramda hem karşıma çıkıyo cinsiyet partileri hep kız çıkıyo
nmtock41 sendekimsinnn erkek senesi diyorlar 🤣 benim de oğlum olacak, etrafımda hem kız hem erkek bekleyen var eşit gibi benceeee☺️