Feyz-al geçmiş olsun canım çok zor bende yaşadım 4 ay kusma bulantı .çok şükür geçti biraz daha iyiyim prilam ,zofer metpamitte kullandım .en iyis prilamdi.metpamit aşırı uyku yaptı bende fena oldum bıraktım yani .Ama şunu söyleyeyim bazen kusmalara hicbir ilaç iyi gelmiyor .Allah yardımcın olsun ,inşallah en kısa zamanda gecer.