kızlar bebek arabası alıcaz ilk bebeğimden chicco baston var ama o kış bebeğiydi şimdi temmuzda doğum yapıcam inşallah bende puseti takılan doğar doğmaz kullanacağım istiyorum eşimle aradayız ne zaman alınmalı ? şuan 18.haftamdayım yavaştan tulum elbise aldım ne zaman aldınız siz