cnmoglum_22 Arkadaşlar geçen hafta normal doğumla yavrumu kucağıma aldım. Sonrasında hemen kabızlık problemi ile karşı karşıya kaldım. Doğumla mı alakalı? Oturamıyorum bile makatta batma hissediyorum. Ne tavsiye edersiniz
Melikefe cnmoglum_22 büyük ihtimal hemoroid olmuşsunuz normal doğumda ıkınma ve zorlamayla alakalı bir durum doktorunuza danışarak acı çehre tohumu alın 2 tane yatmadan suyla yutun 2 gün içinde normale dönersiniz inşallah
Zehra9616 cnmoglum_22 normal cnm hemen sivi beslenmeye baslaman lazim hosaf corba su meyyve suyu vs. Gibi cok sulu beslen 1 2 gun surmeden gecer lavman yapildigi icin oyle hissediyosun