Bende geçen perşembe kürtaj oldum 8. Haftalıktı kalbi durdu hiç korkma özelde ol durumun varsa genel anestezi veriyorlar hiç bişey anlamıyorsun uyanincada adet ağrısı gibi hafif ağrın oluyor bir kaç güne tamamen geçiyor korkulacak hiç bişey yok patalojiye parça gönderildi temiz çıktı ama ben genetige de parça gönderdim 1 ay sonra çıkacak sonucu ona göre hareket edeceğim 3 ay korun dedi doktorum bana testlerin sonucu çıkınca tekrar gebelik düşünüyorum umarım kötü bişey çıkmaz Rabbim sabır versin ve hayırlısını versin bize inşallah.