Rumik canım iksi çok farklı şeyler zaten sancının olup olmadığını nst de anlayabilirler ve çatı muayenesine bakarak açıklık var mı diye kontrol ediyorlar iksi arasındaki farkı anlarsın az çok yemek yedikten sonra şişkinlik ya da gaz sanvısı da şişkinlik yapar ama bu farklı karnın ile kssığın arasında olan bir baskı dün ben arabadayken çok şiddetli yaşadım ilki sezaryen doğum olmasına rağmen hissettim yani doğum kasılması dedim bu ilk kez olmasına rağmen