Myhope 29 haftalik ikiz kizlarim olcak rabbim nasip ederse.sizin bebislerin kilolari nasil.benimkiler 1 200 gr doktor küçük dedi.suyu fazla dedi moralim bozuldu
Ginkgo Myhope Moralini bozmaaa bizimde o civarlardaydi hatırlayamıyorum tam olarak. Sen protein agirlikli beslen. Kilo alirlar evelallah annesi niyeeee uzuyorsun kizlari daa😊
SinemDemirciErel Bugun bende doktora gittim moralim sıfır 32+4 bi kız bi erkek ikiz hamileyim kız 1700 erkek 1500 olmus bana cok az geldı birde erkek olan baya assa inmiş korkuttu bizi hep yatcaksın kalkmıcaksın dedi 2 hafta daha dursalar bagrı diye dua ediyorum 😞😞
Melhaercan SinemDemirciErel hiç kalkma canım yatakta bile ani haraket et 2 hafta hemen geçer inş o güzellikleri kucagına alacaksın rabbimin izniyle bırak ev işini yemeği onlar sagsalim dünyaya gelsin İnş
Melhaercan SinemDemirciErel benimde tek gebelik doktor 13. haftadan beri düşük olacak dedi ama şuan rabbimin izniyle 21 haftalık olduk bile çıkmadık candan umud kesilmez kilolarıda iyi maşallah muz 🍌 ve kaşar peyniri bebeklere iyi kilo aldırıyor bolbol tüket İnş
Melhaercan SinemDemirciErel daha 2 gün önce karşı komşum 24 haftalık dogum yaptı yogun bakımda bebiş rabbim ona bile nefes vermiş hayata tutunmaya çalışıyor 2 ay bebeği kucagına almıyacak kızcağız herzaman şükretmek gerek korkma
SinemDemirciErel Melhaercan Rabbim ne zaman yazdıysa o zaman olucak inş allah herkese sifa versin cıkmadık candan ümit kesilmez bugünümüze sükürler olsun allahtan gelene hiç bişi yapamayız dua etmekten baska çagremiz yok 🙏🙏