Sineemiis Benim bacakları ayak parmak ucundan kasıp ve kolları sonuna kadar açıp gerinince bi kaç kere ilk haftalar bir canım yandı. Çocuğa bişi oluyo sandım, Kasık acısına cesaret edemedim bi daha. Şimdi 8.ayımdayım çok yapmıyorum ama ihtiyaç olursa; dizleri cenin gibi katlayıp önce belden yukarısını hafifçe sonra üst bedeni serbest bırakıp hafifçe bacaktan kasıyorum. İkiye böldüm yani gerilmeyi. Bence diğerinde vucudu baya zorluyordum hamile için, hani uzanmakta çok tavsiye edilmiyor ya onun gibi birşey.