Henüz 31 haftalktım 2 gün önce gece sıtma tuttu deli gibi kasılmalar , sabahına kontrolüm vardı gittiğimde ultrasonda sancılar çıktı doktorum acil yatış verdi serumlar fitiller iğneler derken nstler durdu biraz olsn yavrm sonra doktorum gelip kanımın düşük oldugnu söyledi kızılayda güya 1 tane kan varmış kanımda 0rh negatıf ,2 ünite kan almam lazım mış 2. Yi zor bulduk diyebılırm 2. Kanı aldıktan snra değerlerim normale döndü eve geçtik o gece nefes darlığndan uyumadm hiç 1 gün sonra iğnem oldgu için acilden giriş yaptm birde covid testi yaptıralm dedik nolur nolmz pozitif çıktm oysa 2 gün önce yattığm özel hastane de covıd testi yapılarak yatış sağlanmıştı .2 gündür nefes darlığı çekiyorum şiddetli öksürük de başladı , benim için lütfen dua edin .Herşeyin üst üste gelmesi ayrı bişey moralim sıfır .Çok üzgünüm dikkat edin lütfen .