Gunes00mavi ilki ayse seval idi ikincisinede bakim canim kagida cevap verim ilk dogumum oglen oldu ikincisi kontrole gittim 36 haftamdaydim ntsde sanci cikinca necati hoca hemen yatisimi yapti dogumhanede kontrol altindaydim baktilar 100 oldu sanci ilkide sezaryan olunca aksam 9 da hemen doguma aldilar aksamda olsa gunduzde olsa doktorlar iyi canim